REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Rok 2022 był dobry dla rynku retail, ale wyzwań coraz więcejartykuł
Pokaż artykuł
Rok 2022 był dobry dla rynku retail, ale wyzwań coraz więcej
W jakiej kondycji jest dziś rynek centrów handlowych oraz jak wpływają na niego kolejne zewnętrzne kryzysy, z którymi musi się mierzyć? Komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.
[Polska] Restauratorzy polubili galerie handloweartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Restauratorzy polubili galerie handlowe
Jak wynika z danych JLL, do 2025 r. udział gastronomii w europejskich centrach handlowych urośnie na...
W galerii handlowej Renova został otwarty pierwszy w Warszawie outlet marki Mother Earthartykuł
Pokaż artykuł
W galerii handlowej Renova został otwarty pierwszy w Warszawie outlet marki Mother Earth
W warszawskiej galerii handlowej Renova, należącej do firmy Napollo, położonej na Targówku, przy ul. Rembielińskiej 20, został otwarty pierwszy w Warszawie outlet marki Mother Earth. Lokal znajdzie się na parterze galerii, między salonami Coccodrillo a Esotique.
[Wrocław] Zanussi: Niech Wrocław jako ESK będzie niegrzecznyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Zanussi: Niech Wrocław jako ESK będzie niegrzeczny
We Wrocławiu ruszają przygotowania do obchodów Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku - właśnie za...
Luksusowa marka jubilerska dołączyła do grona najemców Galerii Bawełnianka w Bełchatowieartykuł
Pokaż artykuł
Luksusowa marka jubilerska dołączyła do grona najemców Galerii Bawełnianka w Bełchatowie
Luksusowa marka jubilerska W.Kruk dołączyła do grona najemców w bełchatowskiej Galerii Bawełnianka, której otwarcie planowane jest na marzec 2023 roku.
Która sieć zostanie operatorem spożywczym w warszawskim Blue City?artykuł
Pokaż artykuł
Która sieć zostanie operatorem spożywczym w warszawskim Blue City?
Dwie sieci handlowe zainteresowane są warszawskim centrum handlowym Blue City przy Alejach Jerozolimskich 179 na warszawskiej Ochocie.
Rynek handlowy w Polsce – nowe parki handlowe i siedem debiutówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce – nowe parki handlowe i siedem debiutów
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. Na koniec II kwartału w budowie pozostawało prawie 500 000 mkw. powierzchni, w okresie od kwietnia do czerwca zadebiutowało w Polsce siedem zagranicznych marek, a swoją ofensywę kontynuowały parki handlowe. Z drugiej strony, najemcy i właściciele obiektów handlowych cały czas mierzą się z wysoką inflacją, która wpływa na wysokość ich realnych obrotów.
[Katowice] Galeria Katowicka: tłok, już na kilka miesięcy przed otwarciemartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Galeria Katowicka: tłok, już na kilka miesięcy przed otwarciem
Kilkanaście nowych marek na ponad 3 tys. m2 i blisko 90% wynajętej powierzchni – to najnowsze p...
[Aglomeracja Warszawska] Warszawski rynek handlowy stawia na usługi i rozrywkęartykuł
Pokaż artykuł
[Aglomeracja Warszawska] Warszawski rynek handlowy stawia na usługi i rozrywkę
Firma doradcza JLL podsumowała najważniejsze wydarzenia na rynku nieruchomości handlowych w Aglomera...
Galeria Wroclavia z nowym sklepem ze streetwearową modą artykuł
Pokaż artykuł
Galeria Wroclavia z nowym sklepem ze streetwearową modą
Oferta Galerii Wroclavia wzbogaciła się o nowy sklep ze streetwearową modą. Na drugim piętrze tego centrum handlowego w centrum Wrocławia został otwarty salon marki SNIPES.
Nowe otwarcia starych obiektów i kolejne wzrosty na rynku handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe otwarcia starych obiektów i kolejne wzrosty na rynku handlowym w Polsce
Inflacja napędzająca wzrost cen i jej rekordowy wynik w lutym bieżącego roku (18,4%) nie wzbudzały pozytywnych nastrojów wśród uczestników rynku handlowego. Mimo to, w I kw. 2023 r. oddano do użytku ponad 81,4 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, zwiększając tym samym jej podaż całkowitą do 12,79 mln mkw. W budowie jest kolejne 322 tys. mkw.
[łódzkie] Centralna Polska – naturalna lokalizacja dla krajowych centrów dystrybucyjnychartykuł
Pokaż artykuł
[łódzkie] Centralna Polska – naturalna lokalizacja dla krajowych centrów dystrybucyjnych
Ponad milion metrów kwadratowych magazynów w Polsce Centralnej, Stryków zyskuje na znaczeniu dzięki...
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce  artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]
Polskim rynkiem handlowym niezmiennie interesują się nowe marki, co znajduje odzwierciedlenie w kilku debiutach. Do kolejnych wejść mogą zachęcić coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnąca odwiedzalność centrów handlowych, a także wyższe obroty, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.
Nowe otwarcia zdominowane przez parki handlowe i spadek poziomu pustostanów [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe otwarcia zdominowane przez parki handlowe i spadek poziomu pustostanów [RAPORT]
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce w III kwartale 2024 roku urósł o kolejne 116 tys. m kw. Spadek średniego poziomu pustostanów w obiektach handlowych w największych polskich miastach oraz wzrost obrotów najemców pozwalają również stwierdzić, że prognozy rychłego końca galerii handlowych w Polsce były przedwczesne – takie wnioski płyną z raportu „At A Glance: Rynek nowoczesnego handlu w Polsce. III kwartał 2024” opracowanego przez analityków BNP Paribas Real Estate Poland.
[Dolny Śląsk] Wkrótce otwarcie nowego centrum handlowego Quick Park w Strzegomiuartykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] Wkrótce otwarcie nowego centrum handlowego Quick Park w Strzegomiu
Na 29 listopada 2016 roku zaplanowano otwarcie centrum handlowego Quick Park w Strzegomiu. Park w St...
[Wrocław] Lider branży znajdzie najemców dla Dworca Głównego we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Lider branży znajdzie najemców dla Dworca Głównego we Wrocławiu
Polskie Koleje Państwowe S.A. podpisały umowę z NAI Estate Fellows na komercjalizację dworca Główneg...
Kolejna duża galeria handlowa w Polsce została sprzedanaartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna duża galeria handlowa w Polsce została sprzedana
Kolejna duża transakcja na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Została sprzedana Galeria Wisła, jeden z największych obiektów handlowych w województwie mazowieckim (poza Warszawą). Rolę wyłącznego doradcy przy sprzedaży obiektu pełniła firma Avison Young.
Teren dawnego Hutmenu we Wrocławiu ma już nowego właścicielaartykuł
Pokaż artykuł
Teren dawnego Hutmenu we Wrocławiu ma już nowego właściciela
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami spółka zależna Boryszewa – Hutmen – sfinalizowała 15 czerwca, z warszawską firmą MS Investment Sp. z o.o. umowę sprzedaży nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 241. Wartość sprzedaży wyniosła 116,8 mln zł brutto. Wartość księgowa nieruchomości 28 lutego br. wyniosła 44,5 mln zł.
REKLAMA